PayperOne is gebouwd op de fundering van Salesforce. Ieder kwartaal brengt Salesforce een update uit waarin bestaande functies zijn geoptimaliseerd en nieuwe functies worden geïntroduceerd. Komende week wordt de Spring update van Salesforce in fases uitgevoerd.

De update van Salesforce verloopt vaak erg soepel. Toch kan het komende week voorkomen dat PayperOne niet werkt zoals je gewend bent. Mogelijk zie je vreemde schermen of kun je niet inloggen. Dit komt omdat de Chrome browser nog oude informatie in het cachegeheugen heeft staan.

Geen zorgen! Dit is gemakkelijk op te lossen. Door de cache van je browser te legen los je de update problemen op en kun je weer in PayperOne aan de slag.

We leggen graag uit hoe je het cachegeheugen wist van je Chrome browser:

Wanneer je een browser gebruikt, zoals Chrome, wordt er informatie van websites in het cachegeheugen en in cookies opgeslagen. Als je het cachegeheugen en cookies wist, worden bepaalde problemen opgelost, zoals laad- of opmaakproblemen op sites.

Volg de volgende stappen om je cache te legen:

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer
  3. Klik op Meer hulpprogramma’s  Browsegegevens wissen.
  4. Kies bovenaan een periode. Als u alles wilt verwijderen, selecteert u Onbeperkt.
  5. Klik op de selectievakjes naast ‘Cookies en andere sitegegevens’ en ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’.
  6. Klik op Gegevens wissen.

Na het wissen van het cachegeheugen kun je weer zonder problemen gebruik maken van PayperOne.

Mocht je alsnog problemen ondervinden dan staan ze natuurlijk voor je klaar via:
klant@payper.nl

Mail ons